2013. január 15., kedd

Első díjam!:)

Húú nagyon szépen köszönöm! A blog megkapta az első díját, ráadásul 2 helyről is:)
Nagyon szépen köszönöm Briginek és Bellának.:)


Szabályok:
1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)




Kérdések:
1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Bernadett a keresztnevem, és Dettinek becéznek.:)
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Őszintén szólva dalon még nem sírtam, eddig csak a filmek tudtak meghatni:)
3. Félsz a sötétben?
Csak akkor, ha az egész házban egyedül vagyok, vagy szimplán a sötétben egyedül vagyok:D
4. Szerelmes vagy valakibe?
MagambaXD Nem csak vicceltem. Ez nem igaz. Most éppen nem vagyok szerelmes.
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
 Konkrét legcikibb nem volt, de történtek már velem apróbb, felejthető kínos sztorik:)
6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Természetesen:D Azt hiszem Dunát lehetne rekeszteni a holttesteikből, de csak és kizárólag gondolatban:) Eszem ágában sincs gyilkolni, még mielőtt valaki le terroristázna:D
7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Azt nem tudom, hogy mit jelent, de nem veszem szerencsétlen napnak, inkább azt mondom, hogy legyen szerencsés nap:)
8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Ó természetesen:) Szinte minden. Nem szeretem a dolgaimat az orrukra kötni, mert eléggé önálló vagyok:)
9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Nem. Lehet, hogy mások cikinek gondolják, de nem izgatnak. Ha nem tetszik, amilyen vagyok, nem kell velem jó pofizniuk.
10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Igen:D Miután már beadták, és mondták, hogy már megkaptam, elkezdtem sírni:D Nem a fájdalom miatt, inkább attól, hogy tudtam, hogy kaptam:D
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Szólnék a barátaimnak, hogy ne engedjenek elszállni, valamint valamely úton módon találkoznék a példaképeimmel:)
12. Szoktál álmodozni?
Csak azt csinálom:D
13. Járnál Chace Crawforddal?
Igen, de csak ha nem egy őstulok, és a belsője is megfogna:)
14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
Egy fiú ikerpárt, a neveken még nem gondolkoztam, de baba ruhákat szoktam nézegetni XD
15. Adni vagy kapni jobb?
Mindkettő nagyon jó érzés:)
16. Titkom:
A kérdésben benne van a válasz:D
17. Bakancslista:
Viccesen hangzana, mert az álomvilágom bakancslistája van csak meg, de mindenképpen ki szeretném próbálni a modellkedést:)

Akiknek küldöm; Szandi
                              Helenának
                              Mercinek
                              Sophienak
                              Reginek és Aninak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése