2013. január 29., kedd

KÖZÉRDEKŰ és díjak:))

Sziasztok!
Tudom...Régen nem hoztam új részt, amit nagyon röstellek. Ám! Éppen ezért írok, mivel hétvégétől visszaállok a régi tempóra, és igyekszem rendszeresebben hozni az új részeket, így valószínűleg szombaton már olvashatjátok is az újat;)
Remélem utolérem magam, és tényleg nem foglak itt hagyni titeket többet:)
Bocsi, hogy kicsit eltűntem:/

Jajj istenem de imádlak titeket <3 Kaptam 2 díjat, ráadásul az egyiket 2 helyről:')
 1., amit 2 helyről kaptam:) Nagyon nagy köszönet Briginek, és RedBullGirlnek;)

SZABÁLYOK:

1. Írj magadról 11 dolgot.
2. Válaszolj 11 kérdésre.
3. Írj 11 kérdést.
4. Küldd tovább 11 embernek.

11 DOLOG MAGAMRÓL:
  1. 15 éves vagyok.
  2. Kecskeméten élek.
  3. Heti 3x vívok.
  4. Imádom az F1-et, régen a Hungaroringtől 1 km-re laktunk, és a mai napig visszamegyek oda a futamok alatt, hogy halljam a kocsikat, mivel sajnos még nem jutottam ki:(
  5. Az idei Magyar Nagydíj a szülinapomkor voltXD
  6. A nagybátyám minden évben a VIP részben nézi kint a Ferrarinál a futamot, mivel az egyik támogató cég managere:)
  7. Idén szülinapomra hivatalos Ferraris pólót, pendriveot, és sapkát kaptam, amit Massa és Alo is aláírt;) Én birom a Ferrarit, de a Red Bull a kedvencem, de mivel a Ferrárinál szokott lenni, csak Ferrarisat tudott intézni:/
  8. Imádom a divatot, a divatbemutatókat, és a híres embereket.
  9. Nagy kedvencem a One Direction.
  10. Az álmom az, hogy befutott modell lehessek:) (álmodni szabad:D )
  11. Imádok zenét hallgatni. 
Brigi kérdései:
  1. Vannak testvéreid? ---->  Igen, van egy öcsém. 10 éves.:)
  2. Melyik az a tantárgy, aminek azonnal abbahagynád a tanulását? Miért? ----> A kémia, és azért, mert egyáltalán nem érdekel:)
  3. Milyen sportokat kedvelsz? -----> Forma 1, Vívás, nézni bármit, még a Darts VB-t is néztem:)
  4.  Űzöl valamilyen sportot? ----> Vívok.
  5. Milyen történeteket szeretsz olvasni? Miért? ----> Hú. Nincs konkrét műfaj, bármit elolvasok. 1 kikötés van. Kössön le. Ha nem érdekel, esélytelen, hogy elolvassam.
  6. Hány pár cipőd van otthon? ------> Passz. Talán 15:D Nem tudom. Imádom őket, és csak 1-2 éve értem el azt a kort, hogy megállt a lábam növése, így még csak most kezdtem el felhalmozni őket:D
  7. Szereted a telet? Ha igen, miért? ------> Szeretem, mert imádom a havat, a karácsonyt, és azt, hogy hamar sötétedik:)
  8. Melyik befejezés áll hozzád közelebb? Dráma vagy Happy end? --------> A Happy Endet mondanám:D Túl vidám vagyok a Drámai műfajhozXD
  9. Álom úti célod? -------> New York:)
  10. Ha kívánhatnál egyet, mai biztosan valóra válna, mi lenne az? -------> Valószínűleg lefagynék, és napokig gondolkodnék, mivel fogalmam sincs:D
  11. Szereted a nagy felhajtást magad körül vagy inkább a nyugalmat szereted? ------> Mindkettőt bírom:) De inkább a felhajtást mondanám, eléggé központi személynek számítok. 
RedBullGirl kérdései:

1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek? 
 Bernadett, és Dettinek becéznek:)
2. Melyik a kedvenc állatod? 
 Kutya:)
3. Mi a kedvenc sportod?
A Forma 1.
4. Mi a kedvenc filmed?
A Gru:D
5. Ha lenne 3 kívánságod mi lenne az?
Passz. Tényleg sokat kellene rajta gondolkodnom:)
6. Mi azaz egy szó, ami legjobban jellemez téged?
Intézkedő. (általában nem félek megmutatni, hogy ki vagyok, ezért nagyon közvetlen tudok lenni, mindig mindent megoldok, imtézkedemXD)
7. A véletlenekben vagy inkább a sorsban hiszel? 
A sorsban:)
8. Ki volt a gyermekkori példaképed? És most kicsoda?
Gyermekkori nem volt, most Palvin Barbara (TopModell)
9. Mitől félsz a legjobban?
A kígyóktól, siklóktól:D
10. Mit vinnél magaddal egy lakatlan szigetre?
LaptopotXD Áram nélkül nem sok értelme lenne, így inkább egy profi bicskát:D
11. Hogy néz ki számodra az ideál?
Na ezt nem tudom, mivel nincs konkrét:) Talán szőke, de nem is tudom.... Legyen jó felső teste, szép lábai (igen ez viccesen hangzik, de nem birom, ha henger lába van egy srácnak:D) Aranyos haja:)


Kérdéseim:
  1. Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel?
  2. Ki az álompasid? ( híresség)
  3. Szoktál zenét hallgatni? Ha igen, ki a kedvenc énekesed/énekesnőd/együttesed?
  4. Sportolsz valamit?
  5. Szépnek tartod magad?
  6. Szoktál vásárolni?
  7. Mi a kedvenc ruhadarabod?
  8. Van beceneved? (olyan, amit nem a neved miatt kaptál)
  9. Hogy képzeled el a felnőttkorod?
  10. Mit gondolsz? Jó, vagy rossz híresnek lenni? Miért?
  11. Jól érzed magad úgy, ahogy vagy? Ha igen/ Ha nem, miért?:)

2. Díj:
Köszönet a díjért Csibinek:)

Szabályok:
1. Másold át a képet és a kérdéseket a blogodra.
2. Minden kérdésre őszintén válaszolj.
3. Add tovább a díjat 7 személynek.
4. A díjat visszafelé nem lehet adni, viszont többször is meg lehet kapni.
Kérdések:
 1. Melyik pilótával (ha nem szereted az f1-et, akkor más sportolóval) töltenél el egy hétvégét?
 Haha:D Egyértelműbb kérdést kérekXD Seb, Seb és Seb:)
2. Miért vele?
A személyiségét imádom. Ahogy bohóckodik...:D És nem mellesleg, iszonyatosan helyesnek tartom.:)
3. Milyen az álomrandid? (Hová mész és kivel?)
A szerelmemmel mennék, és egy romantikus piknikre, valahol egy nyüzsgő város eldugott, kevésbé ismert helyén. Pl.: Egy kisebb parkban, ahova szinte alig járnak az emberek.
4. Milyen számodra a férfiideál? 
Az előző díjnál említettem, de nem sikerült megfogalmaznom:D Még annyi, hogy legyen vicces, és figyelmes.
5. Álomlánykérés?
Talán az esőben:)
6. Voltál már úgy igazán szerelmes?
Igen:)
7. Miért szereted a Forma1-et? (Ha nem szereted, akkor a kedvenc sportodat)
Imádom a profizmust, ami ebben a sportban mind a pályán, mind a pályán kívül óriási mértékben megvan. Az állandó pörgést, a helyszíneket, a sebességet az izgalmakat, a gumicsréket, a rajtot és minden egyes bevett kanyart:)
8. Van szerencseszámod/tárgyad?
Nincs:)
9. Szoktál éjszakánkként álmodozni? Ha igen, ki szerepel benne?
Nem nagyon:) Vagyis, úgy tudom, hogy minig álmodunk, csak nem emlékszünk mindig rá. Általában oltári nagy baromságot, vagy egy olyan srácról, akit kb egyszer kétszer láttam, de soha többet nem is álmodo utána vele:)
10. Hogy hívják a legjobb barátodat/barátnődet? Miért tartod annak?
Virágnak:) Mert Ő az én klónom:D Ez nem igaz. Sokkal szebb nálam. De tényleg ugyan olyanok vagyunk. Mindent elmondhatok neki, egyformán bolondok vagyunk, ha baja van, az az enyém is, és ez fordítva is igaz:) Beteges, de van, hogy egyszerre csinálunk, mondunk, vagy épp ugyanúgy teszünk dolgokat:D
11. Tipikus lány vagy? (sok cipő, smink és rengeteg táska)
Igen:) Bár a smink csak szempillaspirál, meg egy kis korrektor/alapozó. De a ruhák...A mennyország:')
12. Mindent meg tudsz beszélni anyukáddal/apukáddal? Melyikükhöz állsz közelebb?
Hát ezt nem tudom:) Anya minden fontosabb dolgomról tud, de lényegében apa is Azt sajna nem mondhatom, hogy olyanok mint a legjobb barátaim, de ennek ellenére közel állnak hozzám és rengeteget számítanak nekem:)
13. Hogyan vetemedtél rá, hogy végignézz egy Forma1-es futamot? (a legelsőt)
2008 utolsó futam...Massa/Hamilton...A nagymamám tesójánál nézte a nagybátyám, én leültem, és fel nem tudtam volna kelni a TV elől:) Végig szurkoltam, és hát azóta elkaptam a vírust:D
Ez volt az első, amire emlékszem, de tuti kicsiként láttam néha-néha. Egyszer időmérőt láttam élőben, de akkor még nem igen hatott meg, és mondtam h menjünk hazaXD Lehettem 3 éves:)


Akiknek küldeném: (most egyszerre küldöm a 2-t és csak pár embernek)





1 megjegyzés: