2012. november 17., szombat


A hírnévnek ára van... 4.rész


Sziasztok!
Nagyon szépen köszönöm a visszajelzéseket. Dórinak és Briginek külön köszönet a kommentekért:) Nagyon sokat jelent nekem minden egyes visszajelzés. 5 érdekes, 2 vicces, 2 komment, és 2 állandó olvasó((: Annyira hihetetlen.
A részről annyit, hogy elég nyugis lett, nem túl érdekes, de ígérem lesz elég izgalom:)
Szurkoljatok Sebinek. Már a 3. edzés elsőséget húzta be. remélem az időmérő is sima ügy lesz:)

Jó olvasást! xoxo
Ui.: Bocsánat a késésért. Nem volt időm hozni, de igyekeztem. Keddre viszont biztosan lesz új rész.




Péntek reggel 7-kor csörgött a telefonom. Patrik neve állt a kijelzőn.
·        Vivi vedd már fel! - hallottam meg Sugi nyúzott hangját. Berohantam a fürdőbe, és felvettem a telefont.
·        Szia Patriiik. Mizu? Ezer éve nem hallottam a hangod. – mondtam szomorúan egyetlen öcsémnek.
·        Hali nővérkém. Halottam, hogy a Forma 1-en vagy. Gondolom majd kiugrottál a bőrödből, amikor találkozhattál Sebastiannal. Azért tudd, hogy Hamilton simán leveri. – mondta izgatottan.
·        Azt azért nem mondanám, hogy kiugrottam a bőrömből, mert nem vagyunk túl jóban… - mindent elmeséltem neki, az elejétől a végéig. Rengeteget beszélgettünk, és mikor ránéztem a telefonomon az időre, már fél 9 volt. El kellett köszönnöm Patriktól, mert egy óra múlva a pályán kellett lennem, így egyeztünk meg a csapattal. Felkeltettem Sugit, lefürödtem és felöltöztem. Egy sötétkék felsőt vettem fel, a fekete rövid gatyámmal és a fekete szandimmal. A hajam hagytam kiengedve, de beszárítottam.



Köszöntöttem nagynéném, és Bencével meg Sugival kisiettem a pályára. Nekem máshol kellett bemennem, mint nekik, így én nem vártam meg, hogy ők beérjenek, mert fél 10-re bent kellett lennem Christian irodájában, hogy elmondjon még pár dolgot. Végigrohantam a már jól ismert folyosón, mikor már majdnem Christian ajtaja előtt voltam, lefékeztem a lábammal, és csúsztam az ajtajáig, de mikor odaértem még túl nagy volt a lendületem, így a megállásomban az ajtón épp kilépő személy segített, aki gyorsan elkapott, hogy el ne essek.
·        Köszönöm. – néztem a megmentőmre.
·        Jó reggelt Vivi.
·        Hello Heikki. Micsoda meglepetés. – mosolyogtam. – Azt hiszem a hétvégén te vagy a megmentő szőke hercegem.
·        Nem bánom. - kacsintott rám.
·        Most gyorsan beszélnem kell Christiannal, de majd találkozunk.
·        Megvárlak. Úgy is kb. 2 perc lesz. Aztán mindent megmutatok. – mondta Heikki.
·        Köszönöm. Sietek. – ezzel beléptem Christian irodájába. Nem nagyon figyelt rám, már nyilván a szabadedzésen járt az esze. Ezért tudhatta Heikki, hogy gyorsan fogok végezni. Csak átnyújtott pár papírt és írt egy SMS-t. Majd mondta, hogy segít valaki, hogy mindent megtaláljak, és már jöhettem is. Kiléptem az irodából, már ott állt Heikki a telefonja kijelzőjét felém tartva. Ideadta, hogy elolvashassam.

„Kérlek Heikki segíts ma Vivinek. Mutasd meg, hogy mi hol van, meg ilyenek. Majd meghálálom. Christian.”

·        Ó szóval te vagy a titokzatos segítőm.
·        Úgy tűnik, nem szabadulsz tőlem. Reggeliztél már? – kérdezte.
·        Igen.
·        Akkor gyere. Megmutatom a garázst, és bemutatlak pár embernek.
Bevitt Sebastian garázsába, ahol a német a kocsija mellett támaszkodott, és a mérnökével beszélt. Mikor meglátta Heikkit, vidáman intett neki, és elindult felénk. Mikor engem is meglátott a finn mellett, már komorabb lett.
·        Jó reggelt! – lépett Heikkihez.
·        Szia Seb! Hogy vagy? – kérdezte Heikki Sebtől. Nem akartam megzavarni őket, de azért nagyon illetlennek sem akartam tűnni.
·        Sok sikert Sebastian. – mosolyogtam.
·        Köszönöm. – mosolygott ő is. Ezzel én arrébb mentem. Mégis csak dolgoznak. Nem akartam zavarni. Leültem egy bezárt szerelődoboz tetejére, ami a falhoz volt tolva. Elővettem a telefonom, hogy csináljak pár képet.
·        Esetleg közös képet nem akar a szép hölgy? – lépett hozzám egy ismeretlen férfi.
·        Attól függ kivel.
·         Mondjuk egy sármos, izmos, vicces Red Bullos férfival? – vigyorgott.
·        Heikkivel? Hát nem is tudom… - viccelődtem vele.
·        Mi? Én helyesebb vagyok, mint Heikki. – húzta ki magát.
·        És természetesen szerényebb is. – helyeseltem nevetve.
·        Stuart Jones. – nyújtotta a kezét. – De szólíts csak Stunak.
·        Tóth Vivien. De szólíts csak Vivinek. - fogadtam el a kézfogást, de ő megfogta a kezem, és kezet csókolt.
·        Héj Adonisz. Vegyél vissza. Ma az enyém. – lépett hozzám vigyorogva Heikki, és átkarolta a vállam.
·        Persze. És ezt ki mondta neked Sportacus? – vigyorgott Stu.
·        Christian. És a bájos hölgy is szívesebben élvezi az én társaságomat, mint a tiéd. – mondta Heikki elégedett fejjel.
·        Hát ezt nem mondtam. – húztam Heikki agyát. Az az ijedt nézés mindent megért.
·        Bocs Stu. Ma tényleg ő a bébiszitterem. – mondtam a szerelőnek.
·        Azért szólj, ha egy érett és helyes férfi társaságára lenne szükséged. Boldogan állok rendelkezésedre.
·        Stu rohanj inkább, mert szakad a plafon, és az autó nem indul be nélküled. – vágta oda Heikki Stunak.
·        Sajnállak titeket, mert tényleg mennem kell, így nem élvezhetitek tovább a társaságom. Vivi örülök, hogy megismerhettél. – köszönt el vigyorogva.
·        Te teljesen bolond vagy. – nevettem a szerelőn, aki ezt láthatóan élvezte, de ment vissza dolgozni.
Heikki elmondott pár dolgot, és átnyújtott egy fülest, amelyet fölvettem. A levegőben szinte szagolni lehetett a feszültséget. A benzin szaga végig a levegőben szállingózott. Imádom ezt az illatot. Mindenki koncentrált. Az emberek, akik az előbb még jókat nevettek, mereven figyelték a kijelzőt, és az arcuk komolyságot, és feszültséget árasztott. Heikki sem szólalt meg. Az elmúlt időben nem ment túl jól a Red Bull. Az új hátsó szárnyat tesztelték, valamint a generátort figyelték meg. A pilóták kihajtottak a pályára, és mindenki az időeredményeket nézte. Heikki néha magyarázott, de látszott rajta, hogy ő is feszült. Nem volt nagy az öröm, mivel Webber a 13. Vettel pedig csak a 15. helyen zárt. A két McLarenes pilóta eszméletlenül ment. Hamilton nyert Button előtt.
·        Eljössz velem ebédelni? Megmutatom a büfét. - kérdezett az edző.
·        Benne vagyok. – és lesegített a szerelős dobozról.

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Itt? Itt hagytad abba? Na ne már...én akarom olvasni, hogy mi történt az ebéden, méghozzá minél előbb!!
    Stu hatalmas arc és látni itt is!! (nem is lehet véletlen, hogy mindenhol ennyire jó fej :))
    És én azt hiszem jól ellennék a történet béli Patrikkal...a "Hamilton simán leveri" kezdés nagyon nagyon tetszett!!
    De persze nem csak ez, hanem úgy összességében az egész!
    Remélem nagyon sietsz a folytatással!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia Brigi!
    Valahol abba kellett hagynom:D Még az is lehet, hogy holnap hozom a folytatást, mert most tele vagyok ötletekkel és írok és írok:DD Stu semmiképp sem maradhat ki:D A legnagyobb arc.
    Köszönöm:))

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Jelentkeztél a niaandmonaineverland.bblogspot.hu-n egy blogértékelésre, amin most kerültél sorra. Elkezdtem olvasni a történetet, és arra kérlek, hogy valahová írd ki azt, hogy részt veszel a blogértékelésben. Igyekszem minél hamarabb értékelni a blogodat. :)

    Nia

    VálaszTörlés